KURS MÜFREDATI

Ders 1

  • Animasyonun yapım süreçleri ve animasyon tarzları örneklerle anlatılıyor. Türkiye'de ve Dünya'da animasyon sektörü hakkında sunum yapılıyor.

Ders 2

  • Autodesk Maya Programına giriş. Arayüz çözümleniyor. Animasyon toolları üzerinde duruluyor. Sahne oluşturuluyor.

Ders 3

  • 12 Animasyon Prensiplerinin örneklerle anlatımı. Planlama ve blocking aşamaları anlatılıyor. Straight ahead & pose to pose animation üzerinde duruluyor.

Ders 4

  • Timing & spacing konusu işleniyor. Farklı ağırlıklarda top animasyonları ile timing'in mantığı öğretiliyor.

Ders 5

  • Aticipation - Strech & Squash konusu anlatılıyor.Parkur animasyonunun tasarımı yapılıyor.. Pivotun anime edilmesi ve viewport 2.0'ın kullanılması üzerinde duruluyor.

Ders 6

  • Parkur Animasyonuna devam ediliyor. Düzenlemeler yapılıyor. Finalize ediliyor.

Ders 7

  • Camera Sequencer, previz ve layout oluşturma ve kullanım alanları işleniyor. Kendi animasyonlarımızı yaparken nasıl Layout oluştracağımız üzerine konuşuyoruz.

Ders 8

  • ZV parent script inin nasıl kullanılacağı anlatılıyor. Constrain ler üzerinde duruluyor.

Ders 9

  • Overlapping action konusu işleniyor.

Ders 10

  • Kuyruklu karakterle zıplama animasyonu yapılıyor. Overlapping action konusu pekiştiriliyor. Günübirlik hızlanmaya yönelik bir çalışma.

Ders 11

  • Gerçek görüntü üzerine Animasyon . Pf Track 3boyutlu track .Camera sequencer üzerinde duruluyor. Studio library anlatılıyor.

Ders 12

  • Full Rig bir karakteri inceliyoruz. Referans kullanımı ve gerçek bir karakter rigine poz vermek üzerine uygulamalar yazıyoruz.