Maya ile Rig

Rig işlemi prodüksiyon işlemindeki karakterin eklem sisteminin oluşturulması ve animasyona hazır hale getirilmesidir. Modellenen karakter veya objelerin canlandırılabilmesi için iskelet sistemi kurulmalıdır. Rig aşaması reklam, sinema, oyun prodüksiyonlarının organik ve inorganik tüm assetleri için gereklidir. Anima Okul Maya ile Rig eğitimi ile karakterlerinizi canlandırın.

Eğitim İçeriği

Model aşaması biten karakterin canlanmasının ilk adımı olan Rigging konusu, animasyonun temel prensiplerinden yola çıkılarak örnekler ve uygulamalarla ele alınır. Autodesk Maya programı ile yapılacak olan eğitimde basit objelerin setuplarının hazırlanmasından, karakter animasyonu yapılabilecek bir iskelet sistemi oluşturmaya kadar çeşitli yöntemler ve araçlar incelenip uygulanır.

Eğitim Sonunda Kazanımlar

Öğrenciler, Anima Okul Maya ile Rig eğitimi süresince setupları oluşturan çeşitli unsurları ve teknikleri görüp rigging alanında farklı kullanım yerlerini ve amaçlarını kavrayacaktır. Süreç sonunda karakter ve prop setupları hazırlamak konusunda bilgi ve tecrübe sahibi olup, animatörlerin kullandığı rigler hazırlayacak duruma gelecektir. 

Bu Eğitim Kimler İçin Uygun?

  • Autedesk Maya programı içinde Rig (İskelet Sistemi/Eklemleme) aşamalarını öğrenmek isteyenler
  • Araştırmayı, problem çözmeyi seven ve analitik becerileri yüksek olan kişiler
  • Animasyon, oyun, sinema ve reklam sektörlerinde Rig Artist olarak çalışmayı hedefleyenler 
Not: Havale ödemesi ile %5 indirim fırsatından faydalanabilirsiniz.

Eğitim Detayları

Ücret: 31.000,00 TL

Eğitim Süresi: 36 Saat

Programlar: Autodesk Maya

Gereksinimler: Bilgisayar ve Çizim Tableti

Kontenjan: 12

Satın Al

Maya ile Rig | Mayıs 2024 : 25 Mayıs 24 - 24 Ağustos 24

Erhan Yiğit

Rig

Eğitmen: Erhan Yiğit 3D Generalist | Technical Director
Ders Günleri: Cumartesi Ders Saatleri: 11:00 - 14:00