Houdini ve diğer 3D yazılımlar arasındaki farklar.
Houdini arayüzü, veri ve node'lar üzerine genel bakış.
Genel olarak kullanılan bazı node lar üzerinden manipülasyon teknikleri.
DOP (Dinamik operasyonları) lara temel giriş olarak Ripple Solver a genel bir bakış.
Ders 2
Pop Solver Sheftool vs network kurulumu arasındaki fark ve gereksinimler. VEX ve VOP üzerine örnekler, basit kodlar. Particle temelli efektlere giris olarak sticky particles, goals, pop replicate, trails, advect by volume, obsticles vb. örneklere bakış ve uygulama.
Ders 3
Volume VDB ve Houdini tabanlı volumelerin farkları. Hem SOP seviyesinde hem de DOP seviyesinde volume kullanımı. DOP seviyesinde temel olarak Pyro Solver ve Smoke Solver a bakış.
Ders 4
SOP Solver Sop Solver örnekleri olarak Procedural geometri ve particle animasyonları. DOP Solver içerisinde SOP solver kullanımı.
Ders 5
Wire Solver ve Grain Solver Wire Solver üzerinden obje deformasyonları Grain Solver ile kum ve softbody simülasyonu hazırlama
Ders 6
Collision lar. Hemen hemen çoğu zaman kullanılan collision lara geniş bir bakış. Farklı tür collision hesaplamak için kullanılan metotlar ın hangi solver la nasıl çalıştığı, nasıl manipüle edilebileceği.
Ders 7
Destruction Houdini nin yeni eklediği kullanıcı dostu destruction node larına genel bakış. Sıkıştırılmış node ları kullanmadan yoktan network kurulumu ve çalışma biçimi. Yüzeyleri parçalanabilir hale getirmek için Boolean, Voronoi Fracture kullanımı. Bullet simülasyon u için network kurulumu, Glue örnekleri.
Ders 8
Destruction 2 Debries, Dust,Smoke vb. ikincil fx lerin hazırlanışı. Houdini nin wedge lerine bakış ve kullanımı. Alınan cache leri Shading, Lighting ve Rendering, ardından da Houdini nin içerisinde Compositing.
Ders 9
Vellum Vellum Network u kurulumu. Vellum Cloth, Grain, Softbody ve Hair a örnekler üzerinden genel bakış.
Ders 10
Houdini Ocean Spectrum Dalgalı deniz yaratmak için kullanılan Ocean Spectrum a genel bakış. Hero dalga, genel patern i kırmak için kullanılan noise pattern lerine bakış Particle temelli örnekler üzerinden hızlı hesaplanabilecek ikincil efektlerin hazırlığı (Splash particlelar, mist vb)
Ders 11
Flip Solver Flip solver network u kurulumu ve genel bakış. Nehir örneği üzerinden flip simulasyonu üzerine Whitewater kullanımı. Shading ve Render
Ders 12
Render Houdini de Mantra ve Redshift in nasil kullanıldığı, ışık setup ları. Mantra, Redshift üzerinden materyal hazırlama, veri okutma ve diğer 3D yazılımlara aktarım.
Animasyon, dijital sanat alanındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi giriniz.
Kaydınız başarılı bir şekilde alınmıştır. Teşekkür ederiz.
GİRİŞ YAP
KAYIT OL
Kaydınız başarılı bir şekilde alınmıştır. E-posta adresiniz ve şifreniz ile giriş yapabilirsiniz.
Bu e-posta adresi ile zaten bir kayıt mevcut olduğu için işleminize devam edilemiyor.
Lütfen robot olmadığınızı doğrulayınız!
ŞİFREMİ UNUTTUM
Şifre sıfırlama mailiniz başarılı bir şekilde gönderilmiştir. Lütfen gelen kutunuzu kontrol ediniz.
Mail gönderilirken bir hata meydana geldi veya bu e-posta adresi ile kayıtlı bir hesap bulunamadı.
BİZE ULAŞIN
Mesajınız başarılı bir şekilde gönderilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.
Mesajınız gönderilirken bir hata meydana geldi. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.
Lütfen robot olmadığınızı doğrulayınız!
Size daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşatabilmek için çerezlerden ve web sitemizle nasıl etkileşimde bulunduğunuza ilişkin verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Lütfen daha fazla bilgi almak için Çerez Politikası sayfamıza göz atınız. Sitemize giriş yaparak çerez kullanımını kabul etmiş sayılıyorsunuz.