KURS MÜFREDATI

Ders 1

  • Tanışma- Sektör hakkında bilgilendirme. Karakter Tasarımı ve Toonboom'u tanımak. Klavye kısayolları ve pratik tool kullanabilmek. Karakteri temize çekme(clean-up) ve renklendirme. Pencil Tool ve Brush Tool. Model sheet hazırlamak.

Ders 2

  • Karakter tasarımı.

Ders 3

  • Cell animasyon ve Cutout animasyon farkı.Cell animasyon yapımı. RENDER, Write Node kullanımı; psd, png, movie, alpha movie exportu.

Ders 4

  • Composite ve peg ayarları, peg hakkında detaylı bilgi. Colour-override, Cutter, LineArt, ColourArt kullanım yerleri. Sahneye animatik, arkaplan ya da psd,bitmap importu ve animasyonları. Vidyonun formatları hakkında bilgi ve bir psd dosyasının Toon Boom'a nasıl hazırlanması gerektiği.

Ders 5

  • Toon Boom Harmony 16'da Rigging ve Node View; Inverse Kinematik IK kullanımı. Animasyon örneği. Karaktere varyasyon eklemek. Rigde yararlı olacak moduller. Auto-patch, Auto-fold, Deformation, Kinematic Output.

Ders 6

  • Deformation kullanarak 360 derece bir kafa modelleyebilmek.

Ders 7

  • Karakteri kütüphaneye yüklemek,group with composite eklemek ve server mantığında çalışabilmek. Karakterin sahneye importu.

Ders 8

  • Rigli bir karakteri tamamlamak. Group, Library kullanımı. Sahneye camera eklemek ve 3 boyutlu bir etki verebilmek. Yürüme döngüsü oluşturmak.

Ders 9

  • Animasyona giriş. Keyleme, graph-editor, ease-in, ease-out mantığını kavrama. Animasyonun 12 prensibi.

Ders 10

  • Script açmak. Pose Copier ve Master Controller kullanımı.

Ders 11

  • Test animasyonu üzerinde örnekler vererek düzenlemeler.

Ders 12

  • Sahnemizde kullanmak üzere hazır Moduller; Ateş, yağmur, fade-in,out, transparency, Highlight ve Tone.