KURS MÜFREDATI

Ders 1

  • Hyper-Casual oyunların temel kavramları
  • Unity ve kodlama arayüzü
  • Proje oluşturma 
  • Temel oyun bileşenlerini tanıma
  • Sahne tasarlama
  • Oyun senaryosu oluşturma

Ders 2

  • Veri yapıları ve operatörler
  • Sınıf ve nesneler
  • Fonksiyonlar
  • Koşullar
  • Vektörler
  • Oyun nesnelerini kod ile kontrol etme

Ders 3

  • Kamera ve ışık
  • Görsel bileşenler
  • Döngüler
  • Frame ve zaman kavramı
  • Kod ile grafiksel kullanıcı arayüzü oluşturma
  • Farklı ekran boyutlarına uygun çalışma

Ders 4

  • Menü oluşturma
  • Line ve trail renderer
  • Hata ayıklama
  • Kamera konumu ve görüş açısı
  • Örnek 2D oyun

Ders 5

  • Oyun fiziği
  • Trigger ve collision
  • Diziler
  • Sonsuz ilerlemeli bölüm tasarlama
  • Örnek 3D oyun

Ders 6

  • Animasyon
  • Animator kullanımı
  • Ses efekti ve müzik
  • Görsel efektler
  • Örnek 3D oyun

Ders 7

  • Yazılım tasarım kalıpları
  • Layer ve tag kullanımı
  • Ray Casting
  • Parmak hareketleri
  • Örnek 3D oyun

Ders 8

  • İleri seviye kodlama teknikleri
  • Basit yapay zeka
  • Örnek puzzle oyunu
  • Performans arttıran/azaltan etkenler

Ders 9

  • Çok oyunculu oyunlarda kullanılan bağlantı yapıları
  • Örnek bir çok oyunculu oyun geliştirme

Ders 10

  • Örnek 3D oyun
  • Oyunun çıktısını alma
  • Android ve IOS cihazlara yükleme 

Ders 11

  • Gelir modelleri
  • Unity Ads ile reklam ekleme
  • Oyun içi satın alma
  • Yayınlama

Ders 12

  • Kullanışlı bazı hazır assetler
  • Genel tekrar