KURS MÜFREDATI

Ders 1

  • Primitiv objelerle form çözümleme

Ders 2

  • Bean- Gövde çözümlemeleri

Ders 3

  • Denge ve ağırlık çözümlemesi

Ders 4

  • El çözümlemeleri

Ders 5

  • Ayak çözümlemeleri

Ders 6

  • Portre ağız göz burun kulak orantıları

Ders 7

  • Işık ve gölge

Ders 8

  • Figür üzerinden karakter tasarım çözümlemesi. Kıyafet kıvrımları

Ders 9

  • Konsept Tasarım nedir ve kullanım alanları nelerdir? Konsept Tasarım sunumu. Moodboard nedir, nasıl üretilir? Referans toplama.

Ders 10

  • Form, ışık ve gölge. Siyah-beyaz boyamaya giriş; ışık ve gölge boyama.

Ders 11

  • Işık, tonlama ve kontrast ile hikaye anlatımı.

Ders 12

  • Renklerle hikaye anlatımı ve renklerin uygulanması.

Ders 1

  • Tanışma
  • Zbrush'a giriş
  • Navigasyon ve temel özellikler

Ders 2

  • Subdivision kullanımı
  • Dynamesh ve Sculptris tanıtımı
  • Maskeleme ve seçim yöntemlerini kullanma
  • Uygulama kaya modeli üzerinde çalışma yapmak.

Ders 3

  • Subtoolları detaylı inceleme
  • Subtool menüsündeki detayları anlama
  • Renk atama yöntemlerinin uygulanması
  • Uygulama ceviz modeli üzerinde çalışma yapmak.

Ders 4

  • Subtoollarda mergeleme işlemine yakından bakış
  • Dyna meshin detaylı uygulanması
  • Clip brushlarının tanıtımı
  • Uygulama David heykelinden göz planı çalışması.

Ders 5

  • Scuptris konusuna detaylı bakış
  • Model üzerinde uygulama

Ders 6

  • Topoloji konusunun tanıtımı
  • Zremesher'a detaylı bakış
  • Yeni yapılmış topolojiden ifade çalışması yapmak
  • Projection uygulaması yapmak
  • Uygulama kafa topolojisi üretmek.

Ders 7

  • Polygroup'ların tanıtımı
  • Curve brushların tanıtımı
  • Saç curve brushlarının uygulanması
  • Uygulama saç modeli

Ders 8

  • Zsphere tanıtımı ve bu toolu kullanarak karakter vücudunu oluşturma
  • Uygulama vücut modelini üretmek.

Ders 9

  • Zmodeller tanıtımı
  • Katı model uygulaması üzerine konuşmak ve uygulama olarak şapka modeli üzerinde çalışmak.

Ders 10

  • Fiber mesh tanıtımı.Saç uygulaması yapmak.

Ders 11

  • Pozlama üzerine detaylı bakış finalize ettiğimiz karakterimize son final pozunu vermek
  • Turntable alma yöntemlerine detaylı bakış

Ders 12

  • Unwrap uv süreci ve uygulama.

Ders 1

  • Substance arayüzünü kavrama
  • Kaynak malzemelerin kullanımı

Ders 2

  • Sahneye modellerin import edilmesi

Ders 3

  • Display ve Viewport Özellikleri
  • Tranparancy ve Iray konularının kullanımı ve anlatımı

Ders 4

  • Texture ve Materyalların kullanımı

Ders 5

  • Smart Materials ve Projections

Ders 6

  • Stencils , Maps Baking ve Anchor Point UV reproject

Ders 7

  • Maya arayüzü,
  • Kamera hareketleri
  • Polygon modellemeye giriş
  • Primitif modellerle çalışma

Ders 8

  • Sahne düzeni ve hiyerarşi, outliner kullanımı, gruplama, gizleme, kopyalama.
  • Pivot hareketleri, snapleme

Ders 9

  • Doku, malzeme kavramları UV kavramı,
  • Temel projeksiyon yöntemleri UV unwrapping uygulamaları

Ders 10

  • Re topology
  • Örgü mantığını çözümleme

Ders 11

  • Karakter modelleme
  • Rig'e uygun topology kullanarak modelleme teknikleri

Ders 12

  • Blend shape oluşturma
  • Corrective modellerin oluşturulması

Ders 1

  • Rigging'in kapsamı
  • Basit ve karmaşık setuplar üzerinde konu ile ilgili bilgilendirmeler
  • Maya arayüzüne alışma, rig toollarını gözden geçirme ve basic yöntemler.

Ders 2

  • Jointler, constraintler ve deformerlara giriş
  • Hiyerarşik düzeni anlama
  • Grup ve pivot konsepti

Ders 3

  • IK ve FK kavramları.
  • Overlap kavramı, overlap icin örnek bir FK chain oluşturma.
  • Rigde IK' in kullanımı. Örnek modelde IK setup.

Ders 4

  • Primitive geometrilerle basic bir "dummy rig" oluşturma
  • Skin'e giriş, dummy' nin jointler ile setup

Ders 5

  • Biped setup'a giriş
  • Joint placement, anatomik referanslarla iskeleti oluşturma.
  • Rough skinning

Ders 6

  • Skinning detaylandırma, paint weights tool'un kullanımı
  • Biped rigin tamamlanması
  • Final cleanup, test pozlar

Ders 1

  • Genel Bilgi, ödevler
  • Işık, kaynak, yüzey, kamera ilişkisi
  • Temel texture
  • Model uygulamaları
  • RS Subdivision

Ders 2

  • PBR
  • Intro to Substance Painter
  • Shading Texturing Normal, Displacement, Roughness, 8bit, 16bit, colorspace substance to Redshift Maya

Ders 3

  • Redshift Lights and Shaders Area
  • Directional, Spot, Portal, Dome Lighting Techniques, Studio, Indoor, Outdoor, HDR

Ders 4

  • Redshift Lights and Shaders Redshift Material, Subsurface, Architectural etc.
  • Material Blender, Displacement Blender, Sprite Shader

Ders 5

  • Maya Color Management
  • Intro OCIO Redshift Dome Light, Rayswitch, projection

Ders 6

  • Render layers, passes Base render elements