KURS MÜFREDATI

Ders 1

  • ZBrush arayüzü, navigasyon, menüler, brushların tanıtımı, simetrik çalışma, maskeleme, Dynamesh

Ders 2

  • Subtool menüsü, fırçalarda alpha ve stroke kullanımı, polypainte giriş.

Ders 3

  • Selection fırçaları, polygroupların tanıtımı ve kullanımı, merge split özellikleri.

Ders 4

  • Anatomiye giriş, insert mesh fırçalarının kullanım şekilleri, block-out.

Ders 5

  • Append ve insert mesh mantığı ile karakter block-out çıkarma tekniklerine giriş.

Ders 6

  • ZSphere tanıtımı ve kullanımı, zsphere ile base model çıkarma ve çalışmaya uygun hale getirme.

Ders 7

  • Karakter kıyafet ve aksesuar yaratma tekniklerine giriş, ZRemesher, ZModeler.

Ders 8

  • Curve fırçalarının kullanım alanları, uygulamaları ve ayarları.

Ders 9

  • ZRemesher Project yöntemi ile detay aktarma, Decimation Master, Maya Retopology.

Ders 10

  • Karakterlerde UV, Mayada ve ZBrushta UV açma yöntemleri, UV kullanarak ZBrushta doku atama.

Ders 11

  • Insert mesh ve curve mesh yaratma, Transpose Master ile karakter pozlama.

Ders 12

  • ZBrush export türleri, kısaca 3D print export ayarları, map export alma, diffuse, specular gibi maplerin ufak tanıtımı.