KURS MÜFREDATI

Ders 1

  • Maya arayüzü /Kamera hareketleri/ Proje oluşturma / Standart objeleri tanıma/Maya outliner, Attribute tools-Channel tools ve Layerların tanımları

Ders 2

  • Subdiv modelleme ve tanımlama, modelleme araçlarına giriş , viewport ve grid ayarları UI özelleştirme ve Hotkeys(Kısa yollar)

Ders 3

  • Topolojiye giriş, Orta düzey modelleme teknikleri, objelerin ilişkillendirmeleri

Ders 4

  • Symmetry-Mirror-Duplicate special (Kurallı kopyalama teknikleri), Deformer Tools

Ders 5

  • Toploji 2 -Boolean kullanımı ve topoloji örmeleri -Retopoloji (Quad_Draw)

Ders 6

  • Maya standart malzemeler, Malzemelere doku bağlama, 3D Modellerin UV Haritalarının açılması giriş

Ders 7

  • Hypershade temel giriş-UV Harita Optimizasyonları-Orta düzey modelleme (Floating objects)

Ders 8

  • Curves-Sweep Mash-Mash_tools kullanarak modelleme teknikleri

Ders 9

  • İleri modelleme teknikleri-ve uygulamaları

Ders 10

  • Temel Lighting konusu (Sahne yaratma)

Ders 11

  • Substance Painter Temel kavramları-ve Tekstür atamalar

Ders 12

  • Bonus konular Cloth simulation-X-gen-Baking konusu