KURS MÜFREDATI

Geri Dön

Ders 1

Ders: Maya Modelleme

3 Boyutlu modelleme nedir? nereden çıktı?

Vertexler, Poligonlar, NURBS ve Subdivision,

conceptual model vs production model.

Ders 2

Ders: Maya Modelleme

Araç olarak Maya, temel prensipler, navigasyon,

Outliner, Gruplar, Hiyerarşi,

Basit öğelerin kombine kullanımı.

Ders 3

Ders: Maya Modelleme

Temel poligonal modelleme teknikleri

Blueprint ve referans. 2d'den 3d'ye geçiş,

Ders 4

Ders: Maya Modelleme

"Hard surface" uygulamalar.

Ders 5

Ders: Maya Modelleme

Subdivision modelleme ve topoloji kavramı,

Poligondan yumuşak yüzeye

Ders 6

Ders: Maya Modelleme

Organik modelleme uygulamaları.

Ders 7

Ders: Maya Modelleme

Doku, malzeme kavramları,

UV kavramı, temel projeksiyon yöntemleri,

UV unwrapping uygulamaları.

Ders 8

Ders: Maya Modelleme

Temel texture uygulamaları,

Dokular, çıkartma'lar.

Ders 9

Ders: Maya Modelleme

Topoloji, retopoloji, map baking, optimizasyon,

Bump, normal, displacement maps

Ders 10

Ders: Maya Modelleme

Modüler çalışma prensipleri,

Alembic, Proxy, Sahne optimizasyonu,

Paint FX, X-Gen.

Ders 11

Ders: Maya Modelleme

Mekan modelleme yöntemleri,

Mimari ve doğal öğelerin oluşturulması, yönetimi.

Ders 12

Ders: Maya Modelleme

İşlerin portfolyo seviyesine getirilmesi,

Son dokunuşlar, sorun çözme yöntemleri.